KURUMSAL | İş Etiği Kurallarımız

Dürüstlük

Tüm iş süreçlerinde ve ilişkilerinde doğruluk ve dürüstlük öncelikli değerler arasında yer alır. Çalışanlarla ve tüm paydaşlarıyla ilişkilerde doğruluk ve dürüstlükle hareket eder. 

 

Bağlılık

Kendimizi şirkete bağlı hissediyor, bağlılığımızı ve adanmışlığımızı müşterilerimize ve birbirimize gösteriyoruz. Aklımızı cömertçe paylaşıyor, iş arkadaşlarımıza en iyi tavsiyelerimizi ve desteklerimizi sağlıyoruz. Sorunları açıklık ve samimiyetle çözüyoruz. 

 

Müşteri Odaklılık 

Amacımız, hem içeriden hem de dışarıdan her müşteriye, tartışılmaz kalitede ürün ve hizmetleri hatası z , zamanında ve her zaman sunmak. Faaliyetlerimizi, müşterilerimize kattığımız değeri geliştirmek ve en üst düzeye çıkarmak için düzenliyoruz. Bunu, onların ihtiyaçlarını öngörerek, gereksinimlerinden fazlasını vererek ve sürekli gelişmeye çabalayarak yapıyoruz. 

 

Yenilikçilik

Sürekli müşterilerimize değer katan ileri teknoloji çözümleri arıyoruz. Bu çözümleri geliştirirken, çalışanlarımızda yaratıcılığı, stratejik düşünceyi ve ısrarcılığı destekliyoruz. Mevcut süreçleri uyarlamanın yanı sıra araştırma ve geliştirmeyle sürekli ilerlemeye çalışıyoruz. Hem başarısızlıklarımızdan hem de başarılarımızdan kendimize dersler çıkarıyoruz.